התוכנה המומלצת לגיבוי ושחזור קבצים למע' הפעלה אנדרואיד

חוששים לאבד קבצים חשובים בטלפון האנדרואיד שלכם בגלל תקלה בלתי צפויה או בעיות אחרות? עדיף לגבות את נתוני הטלפון אנדרואיד שלך לפני שהם באמת הולכים לאיבוד, כגון אנשי קשר, SMS, תמונות, מסמכים וכו '. בנוסף, אם אתם צריכים לשחזר את הגיבוי לטלפון אנדרואיד לטלפון אנדרואיד חדש, מנהל הגיבויים של Coolmuster Android, הוא הכלי המומלץ עבורכם. קבלו תוכנת גיבוי ושחזור Android, שתאפשר לגבות ולשחזר את כל מה שהטלפון שלכם זקוק להם והכל כמעט ללא כל טרחה.
תוהה כיצד לגבות הכל בטלפון אנדרואיד ללא מאמץ? Android Coolmuster Backup Manager מאפשרת לך לגבות טלפון אנדרואיד למחשב בלחיצה אחת ומעניקה לך גישה מלאה לגבות את נתוני הטלפון של Android בקלות ובמהירות.

תהליך גיבוי ידידותי למשתמש: אין צורך בכישורים מיוחדים או ידע טכני, ניתן לבחור
באופן חופשי לגבות את כל סוגי נתוני היעד או כל אחד מהם ממכשיר במכשיר
אנדרואיד ללא אובדן איכות, להתאים אישית את מיקום האחסון של קבצי הגיבוי,
וכן לעקוב אחר התקדמות הגיבוי.

סוגי קבצים מרובים הנתמכים: סוגי קבצים שונים נתמכים לניהול גיבוי אנדרואיד, כגון אנשי קשר, הודעות, יומני שיחות, תמונות, מוסיקה, קטעי וידאו, מסמכים ואפליקציות משתמש.

גיבוי טלפון אנדרואיד בקליק אחד. אין יותר פשוט מזה.

תוכנת_גיבוי_ושחזור_בקליק_לאנדרואיד_Back Up Android Phone in 1 Click

שחזור טלפון אנדרואיד בקליק אחד. ממשק גרפי ידידותי.

תוכנת_גיבוי_ושחזור_בקליק_לאנדרואיד_Restore Android from Backup in 1 Click
מעוניינים לגבות את האנדרואיד הקיים או לעבור לטלפון חדש? בכל מעבר לטלפון אנדרואיד חדש או לשתף נתונים עם מכשיר אנדרואיד אחר, Adroid Coolmuster Backup תמיד לשירותך, ויסייע לשחזר אנדרואיד מגיבוי בלחיצה אחת.
תהליך שחזור מותאם אישית: הוא יכול לסרוק במהירות ולרשום את כל קבצי הגיבוי שיצרתם במחשב , ניתן לבחור באופן חופשי לשחזר את כל קובץ הגיבוי וכל סוגי קבצי היעד לכל מכשיר אנדרואיד מחובר.
 
כלי שחזור אחרים: לא מצליחים למצוא את קובץ הגיבוי שיצרת מהרשימה? אין בעיה, תוכלו להוסיף את קובץ הגיבוי הקודם באמצעות התכונה "הוסף תיקיית גיבוי".
כלי שחזור אחרים: לא מצליחים למצוא את קובץ הגיבוי שיצרת מהרשימה? אין בעיה, תוכלו להוסיף את קובץ הגיבוי הקודם באמצעות התכונה "הוסף תיקיית גיבוי".
כמו כן, עם Android Coolmuster Backup Manageהנתונים היוצאים בטלפון אנדרואיד שלך לא יימחקו אלא אם בחרת לנקות נתונים לפני השחזור כפי שהם תומכים.
Coolmuster מספק שתי דרכים לחיבור מכשיר אנדרואיד לתוכנה זו לצורך גיבוי ושחזור נתונים אנדרואיד מוצלח: חיבור USB וחיבור Wi-Fi. אתה יכול לבחור באופן חופשי בכל דרך שתרצה.
 
התחבר באמצעות כבל USB: בדרך כלל, אתה יכול לחבר את מכשיר האנדרואיד שלך למחשב באמצעות כבל USB לחיבור יציב יותר, שהוא קל וגם להבטיח גיבוי ושחזור נתונים אנדרואיד מהיר.
 
התחבר באמצעות Wi-Fi: ללא כבל USB בסביבה? אל דאגה, תוכל גם לחבר את טלפון האנדרואיד למחשב עם Wi-Fi יציב על ידי סריקת קוד ה- QR של תוכנית זו, וגיבוי אלחוטי ושחזור נתונים של אנדרואיד.

אפשרויות התחברות הטלפון למחשב: USB או WiFi.

תוכנת_גיבוי_ושחזור_בקליק_לאנדרואיד_2 Device Connection USB and Wi-Fi

תאימות מחלטת ליצרני טלפונים רבים וניהול מספר מכשירים.

תוכנת גיבוי ושחזור מלא בקליק לאנדרואיד | מעבר מטלפון ישן לחדש, גיבוי תמתמונות ונות מהטלפון בקליק | גיבוי אנשי הקשר למחשב | גיבוי ושחזור אפליקציות ועוד 1

לאחר בדיקות קפדניות, Coolmuster Android Backup Manager עובד היטב עם כמעט כל מכשירי Android, ובולט גם בתכונות אטרקטיביות שונות.

מכשירי אנדרואיד נתמכים: כמעט כל טלפונים וטאבלטים של Android במותגי טלפון ודגמים שונים נתמכים, כגון סמסונג, Huawei, Xiaomi, HTC, LG, Sony, Motorola, Google Nexus, ZTE, Dell, וכן הלאה.

תכונות מודגשות: קל ומהיר לגבות ולשחזר נתוני אנדרואיד, לקרוא רק לנתוני אנדרואיד מבלי לפגוע או לדלוף את הנתונים האישיים של המשתמשים, מסוגל לנהל מספר מכשירי אנדרואיד בו זמנית, ירוק, נטול מודעות וקל בגודל.

נגן וידאו אודות התוכנה המומלצת לגיבוי ושחזור קבצים למע הפעלה אנדרואיד​
דילוג לתוכן